Do You See Your Name?


During the ghost festival, 3 best friends (Kelvin, Thomas & Cedric) thought of playing a game, a very stupid yet dangerous game... 3 of them dress in white color shirt and pants and they went to a graveyard near their school...

They decided to go into the big graveyard and have a look... cold wind blew along them the whole way, the moon light is not that bright that night... Then they decide their game. They will each go into different side of the graveyard and write down 50 names that they see on the gravestone. Who fail to do so will have to run naked around the school during recess time... damn!!!

So each of them go deep into the graveyard... The moon light dim and wind become much more icy cold...they shivered as they approach each gravestone... Jst when each of them have around 10 names on their paper... rain started to fall~ damn... nobody wanna run naked in the school... so they speed up and copy as many names as possible...

Kelvin finish his job and run as fast as possible to the entrance side where there's a small hut which he can stay away from the rain... He wait and wait for the other 2, but they were late...damn late... where r them? Kelvin started to feel scare... Then he when he decided to look for them, Thomas is back... Both of them walk towards where Cedric has gone to~

They found Cedric sitting on the ground, looking blankly... Kelvin call him but no respond... When he give him a push, Cedric jst fall on the floor, body is stiff and cold... Cedric is dead !!! and the paper was on his chest. Kelvin grab it and scanned through quickly, and he saw Cedric's name is on the list... damn!!!

"What should we do?" Kelvin turn and ask Thomas. "I dont knw...becoz i have my name on the list as well~" Thomas' pale face flash an evil smile towards Kelvin...

"Shit"

The next morning, 3 bodies of male teenagers were found dead in the graveyard...

7 who am I - questions:

  类私理 Lesly

August 20, 2009 at 4:40 PM

This one not bad!!! Kinda like the scenes where Louis Koo died in the ghost movie that he acted.

  Gratitude

August 20, 2009 at 5:06 PM

Is there a part 2?
Btw, i love graveyards. I'm sure Papa Twinkle too, coz he even ran a marathon there. ^_^
+Ant+

  Leu

August 20, 2009 at 5:22 PM

lesly, louis koo got this kind of movie b4?

ant, no part 2...twinkle is gonna kill u ~ :P

  thomas

August 20, 2009 at 5:50 PM

waa....scary....scare scare...:P

  William

August 20, 2009 at 10:12 PM

Not a bad story. I like the spooky gravestone pic.

  发白日梦^^

August 20, 2009 at 11:48 PM

wah.....i still wan sleep well leh!!now finish read ur blog,i wan nightmare ady lo><

  Leu

August 21, 2009 at 12:16 PM

tom, yerr...u so scare meh? dun fake fake ya~

william, haha~ thanx :)

jasper, so easy to get nightmare meh?