Non Productive = Relaxing 4 days

Gosh, i really really enjoy my holiday in Penang right now.. Doing nothing but jst eat and sleep, i'm so afraid to go on the weighting machine now, i think i gain weight by jst eating what my mum and dad cook for us these 4 days...
I've been lying on my bed and watching astro all day long...i ate marmie and double-decker; i ate fruits tat my father prepare; i drink justea and coke tat my mum took for me...gosh~ i'm a prince~ lolz... haha, i sleep whenever i want... doing totally nothing at all beside eat and bath :) i dun really even bother to go online, except my stupid fren call me jst now and said he's gonna beat me in one of the facebook's game~ damn!!! hahaha~ so now here am i... after complete my game, i'm here to blog :)
I still remember that my target is 500 posts this year... so i hope i can achieve the target :) thou i'm feeling kinda lazy lately... my job really got me tied up in office lately... i dun really have the mood and time to blog either...And jst to answer some of ur question, why Leu can blog up to 3-4 posts per day? No need to work meh?
Sorry to say tat, Leu is a very responsible and effecient worker... i always make sure i got my things done, or partially done before i blog... come on, i only take around 5-6 minutes to blog 1 post, the most is only 10 minutes is i need to search for the photos... i dun watse more than 10 minutes for 1 post. I dun think anybody can work 8 hours non-stop without having any break~ and blogging is my time to break :) coz i dun go to the pantry too often and i dun walk around busy chatting like other colleagues ...
Ok, watever~ jst enjoy ur long holiday guys... and get laid (this is jst for evann, coz i knw he love it~ haha)

5 who am I - questions:

  [SK]

September 22, 2009 at 12:19 AM

thank you for answering my question :D you have 123 more to your target, seeing your frequency of posting, you sure can make it!!

  William

September 22, 2009 at 9:18 AM

Why do you target 500 per year?

My mum always complains that I won't eat the fruits or snacks in the house unless she serves them to me. :P

  类私理 Lesly

September 22, 2009 at 5:11 PM

haha... Welcome to joining me soon... Become fatty group... haha!

  A Common Singaporean

September 22, 2009 at 5:42 PM

Glad to know you are well taken care in the hands of your parent and living like a prince.

 

September 23, 2009 at 8:43 AM

SK, i hope so too~

William, my target since the beginning of the year...haha

Lesly, i will not let this happen

Ken, angel is a princess when she's cared by her daddy :)