Gossiping

Have you ever wonder where the hell you can get the 1st hand gossip in a company? Its in the pantry... you don't believe me? Come to my company then, then you will agree with me... Whenever i go to the pantry, i will see those ladies sitting around with the tea lady and gossip... I usually don't like to hang around there because sometime you might hear some sensitive things, and they will ask whether you agree or not... lolz~ damn!!!

The tea lady is rank in the 1st place of the gossip queen. She always complain about her job, about how heavy and tedious her job is... and she's been busying making coffee and tea for every manager... what i think she's good in is to talk bad behind people in the pantry...she's damn good in it... and all those kay-poh malay ladies always sit around to get the 1st hand stories...pathetic~

See her face also sien~

10 who am I - questions:

  类私理 Lesly

September 15, 2009 at 3:48 PM

Haha... I love to heard those ppl gossiping but not involved into it la...

  Evann

September 15, 2009 at 4:44 PM

Hey, if the tea lady is the one who knows and spreads gossip around your work place, I think it would be a good idea to be good friends with her. :)

  Leu

September 15, 2009 at 4:52 PM

lesly, u r a gossip queen too~ :P

evann, damn no~ not ever

  Gratitude

September 15, 2009 at 5:08 PM

Quick quick, Go eavesdrop!

  Sanze

September 15, 2009 at 5:24 PM

LOL.... Gossip is part of entertainment of life for free...
I think I almost gossip everyday lo.. Is fun and harmless.. Why not? Haha.....

  Freedom09

September 15, 2009 at 7:47 PM

There is where the grapevine happens la. Better don't listen too much, later sendiri kena!

  William

September 15, 2009 at 9:50 PM

In my company, physical presence is not needed. GTalk is the main channel for gossiping!

  [SK]

September 15, 2009 at 11:20 PM

well for my company's case, it's the MSN!! hahahaha~~

  Leu

September 16, 2009 at 10:26 AM

ant, :S

sanze, ya...i see ur face also can feel tat u r a gossip queen la...i'm wondering, have u ever gossip behind my back?

freedom, if i m free also dunwanna listen to them

william, tats why u seldom use msn? coz f gtalk?

sk, lolz~

  Sanze

September 16, 2009 at 11:52 AM

LOL....You have nothing for me to gossip lo.. Haha.. Got la.. Gossip you b4 with sze thien.. Cuz tat she dunno you, I explain about you lo.. Haha....

I'm not gossip queen lo... I just like to share only....