Drag Me To Hell - Alison Lohman

Went for a movie with our Mr Popular, Khao-Lar-Sexy-Press, Mr Koala last Saturday... hahaha. This koala arr, very terrible lo... already dated ppl at 10am, but when i call him on 945am, he jst wake up lo~ :S haha... but in the end i'm the one who is late... hahaha~ paiseh koala... Ok ok, so we decided to watch this movie after our lunch... Acted by gorgeous Alison Lohman
This is the old woman who is so damn disgusting... When i saw her took out her fake teeth and eating those sweets...EWWWW... i really feel like puking leh~ damn geli~ But her acting is quite good also :)
The old lady attack Alison when she refuse to extend her house loan
She got her button, make an evil curse
Then return it back to Alison
Alison was in such a great horror
But luckily she got her bf, Justin Long who is always with her
Sweet :)
Then Alison got the help from the bomoh
Its like chantting chantting...
Things failed, she finally have to do it by herself
Dig up the old lady's grave
And return back the curse
Overall the movie is quite nice. I will give 4 out of 5 stars. Got scare me a bit here and there lo, then this koala laughing at me from beside lo~ damn !!! hahaha~ but thanx koala for the movie and sushi :P

8 who am I - questions:

  Twilight Zone

June 15, 2009 at 10:32 AM

Oh great reviews, I will definitely go watch it. Hope I won't pee in my pants.

  [SK]

June 15, 2009 at 10:37 AM

wow you give that a score of 4 out of 5?? hmmm, really that nice or maybe it's just that this type of movie is your cup of tea?? :p

  fufu

June 15, 2009 at 10:41 AM

yeah you are lucky huh...
got the chance watching movie...
it's been a while since i stepped in cinema >.< because you dont buy one extra ticket

  KhaO-LAr-sEXy-PRESS

June 15, 2009 at 11:18 AM

i date u 1030 to 11am ler. phiak. u forgot aledi. phiak. yar the old woman is very disgusting. also the scene where her dead body falls n spills from her mouth. ewwww... i laugh u? yahlor. ur using ur both hands to cover ur mouth n nose. hahaha...

  Leu

June 15, 2009 at 12:12 PM

twinkle, haha~ prepare more pampers lo

SK, definitely my cup of tea la~ i'm a fans of horror movie :P

fufu, hello~ how do i knw u wanna go wo? u never tell me in msn also

koala, hello...i didnt lo~ haha~ ok ok...i got shocked at a few scenes...jst a few only...

  Jerry

June 15, 2009 at 1:03 PM

Sounds nice, wat does it have to do with the hell anyway, wat curse did the granny cast??

  ::. Anton ::.

June 15, 2009 at 4:23 PM

Thanks koala for the movie, sushi and mushy?

+Ant+

  Leu

June 15, 2009 at 4:36 PM

jerry, she cast an evil spirit which name Lamia will pull alison to hell

anton, sushi mushy? wth r u talking abt? hahaha