Sing till you BURST !!!

Jeffson from KK branch is here for a training/workshop, as his frens, we are definitely happy to accompany him to Sing K...since all of us love to sing so much...hahaha...we're there from 6pm till 1130pm...we're suppose to sing till 12am, but everybody is so tired and exhausted after the long period of blasting our vocal...So i rounded up the singing session with Sammi Chneg's medley hits songs in SHOW MI AGAIN....San San, Leumas, Jeffson, ChaBouSiong
Our "dai ga jie" Kum Kum Ching & me
Jeffson doing his rock & roll thingz
San San is the beer lady of the night, coz she doesnt wanna sing :(
Jeffson = camwhore
Cheers
It was the buffet dinner yesterday...so we got foods and drinks for ourselves...I dont really mind about the food, but most important for me during singing is water...So i got us a lots of different drinks...and we got a jug of free beer from the coupon...
Everybody can sing very well...except me...i can only tackle those fast songs or those 2nd grade song which not many people sing...hahaha...while for Jeffson, i think he is the best...his voice is very strong, and surprisingly, i think its a bit like Dicky & Cowboys (迪克牛仔)...And as for ChaBouSiong...his voice is very similiar to Jacky Cheung (张学友 ), and when he sings the song of 李香兰, it just took our breath away....:P

These are the songs that we sang...
1) 囍帖街 - 谢安琪 (Leumas & Kum Kum Ching)
忘掉種過的花 重新的出發 放棄理想吧
別再看塵封的囍帖 你正在要搬家
築得起 人應該接受 都有日倒下
其實沒有一種安穩快樂 永遠也不差
就似這一區 曾經稱得上 美滿甲天下
但霎眼 全街的單位 快要住滿烏鴉
好景不會每日常在 天梯不可只往上爬
愛的人 沒有一生一世嗎 大概不需要害怕
忘掉愛過的他 當初的囍帖金箔印着那位他
裱起婚紗照那道牆 及一切美麗舊年華 明日同步拆下
忘掉有過的家 小餐枱、沙發、雪櫃及兩份紅茶
溫馨的光境不過借出 到期拿回嗎 等不到下一代 是嗎
忘掉砌過的沙 回憶的堡壘 刹那已倒下
面對這 墳起的荒土 你註定學會瀟灑
階磚不會拒絕磨蝕 窗花不可幽禁落霞
有感情 就會一生一世嗎 又再惋惜有用嗎
忘掉愛過的他 當初的囍帖金箔印着那位他
裱起婚紗照那道牆 及一切美麗舊年華 明日同步拆下
忘掉有過的家 小餐枱、沙發、雪櫃及兩份紅茶
溫馨的光境不過借出 到期拿回嗎
終須會時辰到 別怕 請放下手裡那鎖匙 好嗎

2) 海阔天空 - Beyond (Everyone)
今天我寒夜里看雪飘过怀着冷却了的心窝飘远方
风雨里追赶雾里分不清影踪天空海阔你与我可会变(谁没在变)
多少次迎着冷眼与嘲笑从没有放弃过心中的理想
一刹那恍惚若有所失的感觉不知不觉已变淡心里爱(谁明白我)
原谅我这一生不羁放纵爱自由也会怕有一天会跌倒
被弃了理想谁人都可以那会怕有一天只你共我
仍然自由自我永远高唱我歌 走遍千里

3) 李香兰 - 张学友 (ChaBouSiong)
恼春风我心因何恼春风
说不出借酒相送
夜雨冻雨点透射到照片中
回头似是梦无法弹动迷住凝望你褪色照片中
啊像花虽未红如冰虽不冻
却像有无数说话可惜我听不懂
啊是杯酒渐浓或我心真空
何以感震动照片中那可以投
照片中那可以投照片中
找到时间裂缝
夜放纵告知我难寻你芳踪回头也是梦
仍似被动逃避凝望你却深印脑中
4) 为你而活 - 神木与瞳 (My Favourite)
看生命像阵风包不住的痛所以紧握双手
抬起头那流星般的笑容只不过坠落在心中
天空会裂缝我肩头添上的爱那黱久就不怕滂沱
用眼泪庆贺跨过了坚信这一扇门后真的有天国
为了你而活为了你而梦为了爱我会撑到最后
当世界都乌有守著你的人是我
为了你而活为了你而梦伤痕再深心无法划破
跟命运在逆流就算错了也不退后
不闪躲在这荆棘遍布中那伤口会开出花朵
天空会裂缝我肩头添上的爱那黱重就不怕滂沱
用眼泪庆贺跨过了坚信这一扇门后真的有天国
为了你而活为了你而梦为了爱我会撑到最后
当世界都乌有守著你的人是我
为了你而活为了你而梦伤痕再深心无法划破
跟命运在逆流就算错了也不退后
为了你而活为了你而梦为了爱我会撑到最后
当世界都乌有守著你的人是我
为了你而活为了你而梦伤痕再深心无法划破
跟命运在逆流就算错了也不退后

9 who am I - questions:

  .:: Ant ::.

February 19, 2009 at 2:02 PM

Dun smoke...but drink like a fish? :P

+Ant+

  MiChi

February 19, 2009 at 3:20 PM

Hey, you look like a celebrity singer amongst them all... you should go for audition & we'll cheer for you!

  Medie007

February 19, 2009 at 3:46 PM

whoa... leumas pandai nyanyi... :p

 

February 19, 2009 at 3:59 PM

anton -- jst occassionally only...

michi -- aiyo~ i'm too old to become a singer la...somemore i'm not good in singing

medie007 -- hello~ i say i'm not good in singing la...

  KhaO-LAr-sEXy-PRESS

February 19, 2009 at 5:51 PM

yahlor he not gud in singing but gud in drinking :P

  Mitch Tay

February 19, 2009 at 7:05 PM

哈!我也很喜欢【喜帖接】有机会一起飙歌~嘻嘻!

  Unknown

February 19, 2009 at 10:03 PM

haha... next time can ajak me go sing k... I also like to sing very much... anyway, u can leave ur msn at my email so that we can chat together. haha! lesgenshio@gmail.com

  3ugene

February 20, 2009 at 12:31 AM

Ur post realize me tat ...its been a long time i didnt go to K song

 

February 20, 2009 at 8:12 AM

sexy press -- hello~ jst occasionally only la~

kimichii -- sure sure...but i'm not expert ok....

Lesly -- added

Eugene -- then when u free we go to sing k lo :p