Long Time No See

Hola bloggers, long time no see. Do anyone miss my blog here? haha :)

Has started my new work on Monday, a Jap company. Work place environment very open, sitting next to the jap GM and his secretary sitting in front of me. No privacy at all, can't yawn or even speak a bit louder at phone. Unable to go into blog during office hour, but luckily i'm still able to access to my hotmail.

Things are different here, colleagues are more professional in work and dressing. But in terms of friendliness, so far so good. At least they do bring me around to lunch for this week so i do not feel left behind. Met a few old colleagues here and thanks God, they gave me some hint of what "DOs" & "DONTs" in the new company :)

So nowadays i have to be punctual in the jap company, so i sleep quite early sometime. Its better to give a good impression first right? Hehe, but seriously, i miss blogging :(

Hope everything will goes well this time, gotta play my steps carefully... wish me luck guys :)

24 who am I - questions:

  thomas

June 19, 2010 at 9:04 PM

yaya,long time no c...wish u gd luck and take care...:)

  Takashi

June 19, 2010 at 9:51 PM

always here for you ^_^

  nicky05

June 19, 2010 at 10:53 PM

Just 5 days only la....not 1 month..:P And cant wait for your next post..:)

  William

June 19, 2010 at 11:10 PM

Any cute Jap Porn actor lookalikes?

  count astaroth

June 19, 2010 at 11:16 PM

hello this is my first time commenting here..been following your blog for quite a while...yea i do miss your blog:)

i had even get carried away reading your blog until 4 am.lol

  C'est la vie

June 19, 2010 at 11:18 PM

Hey Leu, hopefully you will like your new company there. I went to your hometown for interview. Wish me luck too! Haha, we still haven't met for a tea lo. :)

  pikey

June 19, 2010 at 11:19 PM

Hmmmm... japanese work culture eh... all the best to you lor... see you might adapt to it, kekeke

  動 Orson

June 19, 2010 at 11:32 PM

wow......which country u in now?
cant blog..can hotmail...what about fb?...wkakak

  tuls

June 19, 2010 at 11:47 PM

good luck leuleu!! omedetto for the job!!

  orange-wee

June 19, 2010 at 11:58 PM

welcome back o, hehe

  carpe diem

June 20, 2010 at 1:43 AM

Jap Co. Demands a lot and have to work very very hard. Make sure no harakiri

  Skyhawk

June 20, 2010 at 6:01 AM

Yalor....miss your blog...but work is not important, keep it up!

 

June 20, 2010 at 10:28 AM

thomas, thank you :)

takashi, u make sure u are... haha

nicky, wah~ seems like u dont miss my blog lo~ only 5 days~ hehe

 

June 20, 2010 at 10:30 AM

william, hehe... no wo...

count astaroth, wow... really? i'm impressed... thank you :)

cest la vie, oh really? how's the interview ?

 

June 20, 2010 at 10:33 AM

pikey, yup... hopefully i can adapt into this culture

Orson, i went to MARS... haha

tuls, arigatou gozaimasu :D

 

June 20, 2010 at 10:35 AM

orange, :)

carpe, can knw that~ jap comp usually squeeze every juice out of their workers~ haha

skyhawk, huh? work is not important?

  单身汉

June 20, 2010 at 2:12 PM

顺风顺水,赚钱多多,开开心心,小人远离。

  Skyhawk

June 20, 2010 at 6:29 PM

Sorry...hehe...typo...work is more important...

  lock

June 21, 2010 at 12:29 AM

haha, long time no see!

good to hear that u have a good start in your new company!

enjoy your new working life!

  Ed

June 21, 2010 at 9:39 AM

“colleagues are more professional in work and dressing”。。。
Any good looking colleagues? hehehe

  [SK]

June 21, 2010 at 11:01 AM

hahaha, being relaxed for so long, now it's time to make yourself more professional lor.. all the best in your new job dude!! :)

  单身汉

June 21, 2010 at 11:46 PM

新人事,新作风,祝你好运!

 

June 22, 2010 at 12:15 AM

single, haha... hope so

skyhwak, hehe... ok ok... i already knw should be typo error la

lock, thank u :D

 

June 22, 2010 at 12:16 AM

ED, my boss lo~ :P

SK, of coz i hope i will bcome as pro as them la~

single, thanx